Duhový servis Brno - MacBook pro, iMac, Mac Pro, Mac Mini, iPad, iPod, servis

Jak poptat zboží

Jsme především autorizovaným prodejcem společnosti Apple. Proto jsme naše stránky zaměřili hlavně na tyto produkty a k nim nejčastěji prodávaný software. V nabídce máme produkty i jiných značek. Aby byl však web jednodušší, přehlednější a stále aktuální, nejsou zde uvedeny. Pokud tedy nenaleznete produkt, který Vás zajímá, napište si o něj do políčka "poslat poptávku" a cenu i dostupnost Vám obratem sdělíme. Ceny na webu by měli být aktuální, ale pro všechny případy...

Konfigurátor

Jednotlivé položky v konfigurátoru bez označení nebo s označením Apple jsou komponenty dodávané přímo společností Apple a záruka se uplatňuje v servisních střediscích Apple. Dodací lhůta takových konfigurací je zpravidla 2-3 týdny od objednání. Položky označené non Apple jsou komponenty od jiného dodavatele, určené pro příslušné zařízení. Výhodou je nižší cena a rychlost dodávky. Montáž těchto dílů provádíme my. Reklamovat tyto komponenty je tedy nutno u nás.

Platba

Pokud s cenou i s dostupností souhlasíte, my zboží připravíme a platba může proběhnout následujícími způsoby...

Při převzetí: zboží je možné uhradit v hotovosti při jeho převzetí v naší prodejně Jugoslávská 122, 613 00 Brno.

Faktura nebo zálohová faktura: po odsouhlasení objednávky Vám na emailovou adresu bude zaslána faktura nebo zálohová faktura, kterou uhradíte běžným platebním příkazem ze svého účtu. Po obdržení platby ihned expedujeme zboží na Vaši adresu nebo si můžete zboží vyzvednout u nás. Zásilku zpravidla obdržíte druhý den.

Dobírka: zboží můžete uhradit v hotovosti i tehdy, když si jej necháte zaslat na svou adresu. V takovém případě Vám přepravní společnost předá zboží a zároveň pro nás vybere odpovídající hotovost.

Leasing: podnikatelům nabízíme jednoduchý způsob, jak požádat o financování pořizovaného zboží formou leasingového pronájmu. Našim dlouhodobým partnerem je leasingová společnost Grenkeleasing s.r.o. On-line kalkulace Zde Vám bude nabídnut typ leasingu (operativní, finanční) a doba splácení vždy s uvedením měsíční splátky a leasingové sazby. Dalším krokem po vybrání konkrétní volby je vyplnění formuláře. Po doplněný podstatných údajů o Vaší společnosti a potvrzení formuláře bude automaticky odeslána zpráva jak leasingové společnosti, tak i nám.

V krátké době budete vyzváni k podpisu smlouvy (poštou nebo osobně) a teprve podpisem smlouvy a jejím doručení zpět leasingové společnosti bude Vaše objednávka platná. Tato procedura obvykle trvá jeden až tři dny, nejvíce ji lze urychlit Vaší rychlou spoluprací s leasingovou společností při podpisu smlouvy. Zboží na leasing lze převzít osobně u nás nebo poslat přepravní společností.

Cetelem: zákazníci - spotřebitelé mohou nakupovat na splátky také, za pomocí spotřebitelského úvěru Cetelem. V tomto případě nás kontaktujte a najdeme vhodné řešení. Nejčastěji využívaný je produkt 10% ceny při odběru zboží a pak 10x 10% v měsíčních splátkách. Smlouva se sepisuje u nás a potřebujete pouze dva doklady totožnosti.

Způsob dopravy

Od nás posíláme zboží zpravidla následujícími způsoby:

Osobně: zboží je možné převzít u nás na Jugoslávské 122, Brno.

Doprava po Brně: zboží nad 10.000Kč Vám po Brně dopravime zdarma na Vaši adresu. U dodávky zboží s nižší hodnotou je tato služba zpoplatněna částkou 121Kč.

Česká pošta: do mimobrněnských destinací dopravujeme zboží prostřednictvím České pošty, menší zásilky doporučeně, větší jako obchodní balík. Zašleme Vám číslo zásilky a pomocí tohoto čísla je možné na stránkách www.ceskaposta.cz zjistit, v jaké fázi dopravy se zásilka nachází.

Ve větší míře využíváme možnost dopravy z distribučních skladů, rovnou k zákazníkovi. Ušetří se tak čas i náklady na dopravu. V těchto případech jsou zásilky doručovány zpravidla prostřednictvím DPD a není možné zaslat zboží na dobírku.

Cena dopravy

Zboží v hodnotě nad 10.000Kč zasíláme zdarma. U zboží s nižší hodnotou účtujeme poplatek 121Kč.

Záruka Apple

Apple poskytuje na svoje produkty celosvětově záruku 12 měsíců od nákupu zařízení. V ČR tato záruka platí pro firmy a podnikatele, tedy pro všechny, kteří mají na nákupním dokladu uvedeno IČ nebo DIČ. Záruka na zařízení zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců, přičemž prvních 12 měsíců mohou využít služeb Apple servisů po celém světě a dalších 12 měsíců pouze servisů v ČR. Do servisu je potřeba vzít spolu s reklamovaným zbožím i doklad o nákupu, který zároveň slouží jako záruční list. Uživatelé, kteří si zakoupili a zaregistrovali službu Apple Care, mohou využít po dobu 36 měsíců od nákupu zboží, služeb kteréhokoliv servisního střediska Apple, kdekoliv na světě. Nákupním dokladem se prokazovat nemusí.

Prodloužená záruka a pojištění

Při nákupu zařízení je možné připlatit

  • prodlouženou záruku až na 5 let - kryje opravy vad
  • pojištění proti náhodnému poškození až na 2 roky - kryje poškození pádem, kapalinami apod.

Do jednoho roku od nákupu počítače je možné dokoupit Apple Care, což je služba od Apple, která Vám zajistí opravy po dobu 3 let od nákupu zařízení ve všech Apple autorizovaných servisech na světě.

Servis Apple

Reklamace a opravy v záruční době, řeší autorizovaná servisní střediska Apple.
Jejich seznam v ČR naleznete na: http://locate.apple.com/cz/cs/
V případě problému po uplynutí záruční lhůty nás kontaktujte. Budeme se snažit najít pro Vás co nejvhodnější a nejlevnější řešení.

Záruka na zboží od jiných výrobců

Délka záruky na zboží od jiných výrobců je vyznačena na dodacím listě. Pokud máte s takovým produktem problém, kontaktujte nás. Budeme se snažit Vám pomoci, v co nejkratším možném termínu.

Servis od Duhového servisu

Jelikož máme se značkou Apple dvacetileté zkušenosti nabízíme služby s těmito produkty spojené

  • výměna nebo rozšíření disků, pamětí
  • instalace, reinstalace OS a software
  • záchrana dat
  • testování
  • zapojení do sítě
  • pozáruční opravy
  • konzultace, poradenství

Obchodní podmínky a reklamační řád

Případné reklamace se řídí reklamačním řádem, který si můžete přečíst zde.

Aktuální konfigurace

Dokončit a odeslat