Apple poskytuje na svoje produkty celosvětově záruku 12 měsíců od nákupu zařízení. V ČR tato záruka platí pro firmy a podnikatele, tedy pro všechny, kteří mají na nákupním dokladu uvedeno IČ nebo DIČ. Jejich práva a povinnosti se řídí obchodním zákoníkem. Práva a povinnosti spotřebitelů se řídí občanským zákoníkem. Záruka na jejich zařízení je 24 měsíců, přičemž prvních 12 měsíců mohou využít služeb Apple servisů po celém světě a dalších 12 měsíců pouze servisů v ČR. Do servisu je potřeba vzít spolu s reklamovaným zbožím i doklad o nákupu, který zároveň slouží jako záruční list. Uživatelé, kteří si zakoupili a zaregistrovali službu Apple Care, mohou využít po dobu 36 měsíců od nákupu zboží, služeb kteréhokoliv servisního střediska Apple, kdekoliv na světě. Nákupním dokladem se prokazovat nemusí.
Při nákupu zařízení je možné připlatit
Do jednoho roku od nákupu počítače je možné dokoupit Apple Care, což je služba od Apple, která Vám zajistí opravy po dobu 3 let od nákupu zařízení ve všech Apple autorizovaných servisech na světě.
Reklamace a opravy v záruční době, řeší autorizovaná servisní střediska Apple.
Jejich seznam v ČR naleznete zde: http://apcom.cz/servis-podpora/
V případě problému po uplynutí záruční lhůty nás kontaktujte. Budeme se snažit najít pro Vás co nejvhodnější a nejlevnější řešení.
Délka záruky na zboží od jiných výrobců je vyznačena na dodacím listě. Pokud máte s takovým produktem problém, kontaktujte nás. Budeme se snažit Vám pomoci, v co nejkratším možném termínu.
Jelikož máme se značkou Apple dvacetileté zkušenosti nabízíme služby s těmito produkty spojené
Případné reklamace se řídí reklamačním řádem, který si můžete přečíst zde.